2011. május 25., szerda

HP VP6120 DLP projektor jó lámpával! NMÁ leáraztam - Jelenlegi ára: 55 000 Ft

Eladó a képeken látható HP projektor!
Megvan a távirányítója, viszont a lencséről a kis porvédő kupak hiányzik.
Egy lámpát már elfogyasztott, kb 2800 óráig bírta ami jó teljesítmény. Most új lámpa van benne, ez nem ment 100 órát sem még. Szép képe van, én meg voltam vele elégedve de mióta az új LCD-s megvan ezt alig használjuk.
Egy problémája van: néha ugrik egyet a kép, és a tetején kivillan a hőmérsékletre figyelmeztető lámpa és a saját védelme érdekében kikapcsol. Lehűti magát , aztán ujra be lehet kapcsolni. Ezt a hibát olyan ritkán produkálja hogy egyátalán nem zavaró - elvittem vele szerelőhöz, ő két hétig tesztelte és a hiba egyszer sem jött elő neki. - állítása szerint csak valami kontakthiba lehet ami ha nincs cipelve a projektor talán soha nem jön elő.
- de ezért is adom el kb a lámpa áráért.



Jelenlegi ára: 55 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-02 15:55
. HP VP6120 DLP projektor jó lámpával! NMÁ leáraztam - Jelenlegi ára: 55 000 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése